פרשת דומא • כתב אישום חמור: שמו של החשוד הותר לפרסום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרשת דומא • כתב אישום חמור: שמו של החשוד הותר לפרסום
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי אין ספור כותרות, הפגנות, הצהרות וחקירות שב"כ, הבוקר זה קרה. הותר לפרסום כי עמירם בן אוליאל ונער נוסף מהשומרון חשודים ברצח ובסיוע לרצח של בני משפחת דוואבשה בכפר דומא לפני כחמישה חודשים. הבוקר הוגש נגדם כתב אישום חמור.

    במשטרה פרסמו הבוקר את פרטי המקרה, מרגע ההצתה ועד היום. בלילה שבין חמישי לשישי בתאריך 31.7.2015 הוצתו בכפר דומא שני בתים ועל קירות הבתים נכתב "נקמה" ו"יחי מלך המשיח". באחד הבתים ישנו באותה העת בני משפחת דוואבשה. הבית השני היה ריק מאדם.

    כתוצאה מההצתה, נשרף למוות תינוק בן שנה וחצי, אב ואם המשפחה נפצעו פצעים אנושים ומתו מפצעיהם מאוחר יותר. ילד נוסף כבן 4.5 נפצע קשה מאוד ונמצא כיום בשיקום.

    החשוד ברצח

    החשוד ברצח

    כוחות גדולים של משטרה ממחוז ש"י, שב"כ וצה"ל הגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע. מפקד מחוז ש"י, ניצב שלומי מיכאל אמר באותו יום בזירת האירוע כי "אנו נשקיע את כל המאמצים והמשאבים העומדים לרשותנו בכדי לחשוף את זהותם של המבצעים".

    היום הגיעה לסיומה חקירה מורכבת המשותפת למשטרת ישראל, שב"כ ופרקליטות מרכז. מדובר בחקירה שדרשה משאבים רבים ותיאום בין כלל גופי אכיפת החוק במדינת ישראל. במסגרת החקירה נעצרו עשרות חשודים, בגירים וקטינים, החשודים במעורבות באירוע ובאירועי פשיעה לאומנית נוספים שבוצעו בשנים האחרונות. במהלך החקירה התבצע שיחזור של אירוע ההצתה ואירועים נוספים.

    חלק מן החשודים נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי חקירה, הסתרת מידע וביצוע פעולות "פשיעה לאומנית" – תג מחיר.

    כמו"כ, הוסיפו במשטרה כי במסגרת חקירת הרצח בכפר דומא הצליחו החוקרים לקשור את החשודים לאירועים חמורים מהשנים האחרונות כגון: הצתת כנסית דור מציון בירושלים, 2.בית צפפה שני אירועים של נזק לרכוש ניקוב עשרות צמיגים של מכוניות. כפר יאסוף – הצתת מונית פלסטינית, עקרבא הצתת מחסן תבואה מתחת לבית פלסטיני ותקיפת רועה צאן סמוך לישוב כוכב השחר.

    הוריו של בן אוליאל, החשוד הגיבו להגשת כתב האישום נגדו ואמרו כי "אנו, הוריו של עמירם, המומים ומזועזעים מהחשדות המיוחסים לבננו האהוב", אמרו. "אנו מאמינים בחפותו של בננו שתתברר בבית המשפט, ומקווים שבית המשפט ייחשף להתעללויות הקשות שאותן עבר במהלך השבועות שבהם נחקר. אנחנו רוצים להדגיש שאנחנו מתנגדים לכל אלימות ופגיעה בבני אדם".



    0 תגובות